Przejd藕 do g艂贸wnej zawarto艣ci

饾懘饾拪饾拞̨饾拝饾挍饾挌饾拸饾拏饾挀饾拹饾拝饾拹饾挊饾挌 饾拺饾挀饾拹饾拫饾拞饾拰饾挄 饾拞饾拝饾挅饾拰饾拏饾拕饾挌饾拫饾拸饾挌 饾懍饾拵饾拹饾拕饾拫饾拏


 

Kochani,
Zapisy do 4 edycji projektu 饾懘饾拪饾拞̨饾拝饾挍饾挌饾拸饾拏饾挀饾拹饾拝饾拹饾挊饾挌 饾拺饾挀饾拹饾拫饾拞饾拰饾挄 饾拞饾拝饾挅饾拰饾拏饾拕饾挌饾拫饾拸饾挌 饾懍饾拵饾拹饾拕饾拫饾拏 ju偶 trwaj膮 i zako艅cz膮 si臋 10 wrze艣nia.
Ju偶 czwarty raz zapraszamy do wsp贸lnej podr贸偶y przez Krainy Emocji. Poznamy kreatywno艣膰, wyobra藕ni臋, moc s艂贸w, empati臋 oraz odwag臋. Nadchodz膮ca edycja jest dla nas wyj膮tkowo wa偶na, gdy偶 skupimy si臋 na budowaniu relacji, ponownej integracji zespo艂贸w klasowych oraz wzajemnym poznawaniu si臋.
Przy projekcie mo偶esz r贸wnie偶 wdro偶y膰 innowacj臋 pedagogiczn膮 (wi臋cej informacji o innowacji pojawi si臋 w sierpniu).
LINK DO ZAPIS脫W:
Do艂膮cz do naszej 饾拡饾挀饾挅饾拺饾挌 饾拠饾拏饾拕饾拞饾拑饾拹饾拹饾拰饾拹饾挊饾拞饾拫, gdzie b臋d膮 udost臋pniane wszelkie informacje o nadchodz膮cej edycji projektu ( z pocz膮tkiem lipca dost臋pny b臋dzie harmonogram, regulamin itp). 馃尭
饾悑饾悎饾悕饾悐 饾悆饾悗 饾悊饾悜饾悢饾悘饾悩 :
4. 饾摗饾摦饾摪饾摼饾摰饾摢饾摱饾摬饾摲 饾摴饾摶饾摳饾摮饾摦饾摯饾摻饾摼 馃搶 na rok szkolny 2021/2022
5. 饾摋饾摢饾摶饾摱饾摳饾摲饾摳饾摪饾摶饾摢饾摱 饾摴饾摶饾摳饾摮饾摦饾摯饾摻饾摼 馃搶na rok szkolny 2021/2022

DLACZEGO NIE MY :) :) :) 
TE呕 TAM B臉DZIEMY 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ZINTEGROWANA PLATFORMA EDUKACYJNA

  O PROJEKCIE  Zintegrowana Platforma Edukacyjna (ZPE) zosta艂a uruchomiona w lutym 2019 r. i obecnie jest profesjonalnym, przyjaznym i bezpiecznym dla u偶ytkownik贸w narz臋dziem rekomendowanym przez Ministerstwo Edukacji Narodowej do wykorzystania przez szko艂y w nauczaniu na odleg艂o艣膰. Tre艣ci edukacyjne dost臋pne na portalu ZPE s膮 ca艂kowicie bezp艂atne dla wszystkich i dost臋pne z dowolnego miejsca o dowolnej porze, a ponadto ich tre艣ci mo偶na wydrukowa膰 w wersji PDF. U艂atwiaj膮 kszta艂cenie umiej臋tno艣ci i budowania wiedzy uczni贸w poprzez r贸偶norodne formy aktywno艣ci i przekazu, 膰wiczenia interaktywne i materia艂y multimedialne. ZPE umo偶liwia tworzenia lekcji interdyscyplinarnych, autorskich, nauczycielskich wersji podr臋cznika, pracy grupowej, kszta艂cenia indywidualnego. Platforma zawiera zasoby do kszta艂cenia og贸lnego na wszystkich etapach edukacyjnych oraz do kszta艂cenia zawodowego. E materia艂y dla najm艂odszych to niezwyk艂y 艣wiat ludzi i Zgrzyciak贸w, kt贸re pomog膮 dzieciom w zg艂臋bianiu ...

GENIALLNY PROJEKT ETWINNING - MISJA EKO PLANETA

  GENIALLNY PROJEKT  eTwinning WITYRNA PROJEKTU  O projekcie Projektowanie interesuj膮cych wizualnie, interaktywnych tre艣ci. Tworzenie m.in.: prezentacji, interaktywnych obrazk贸w, quiz贸w, przewodnik贸w, infografik, oraz prezentacji wideo. Wykorzystanie r贸偶norodno艣ci oferowanych mo偶liwo艣ci, takich jak: osadzanie kod贸w embed wewn膮trz projektu, bazy darmowych medi贸w, szablon贸w oraz funkcji element贸w interaktywnych i animowanych. CELE doskonalenie uwagi, pami臋ci, spostrzegawczo艣ci, kreatywno艣ci i umiej臋tno艣ci wsp贸艂pracy • wzmocnienie wi臋zi mi臋dzy uczniami, • rozwijanie umiej臋tno艣ci spo艂ecznych uczni贸w (praca w parach i zespo艂ach, poszanowanie cudzych pomys艂贸w, pewno艣膰 siebie, branie odpowiedzialno艣ci za w艂asne dzia艂ania, 艣wiadomo艣膰 swoich umiej臋tno艣ci i mocnych stron), • wspieranie naturalnej ciekawo艣ci dzieci, jako czynnika motywuj膮cego ich dzia艂ania, • pobudzenie niezale偶no艣ci dzieci i inicjatywy w procesie uczenia si臋, • rozwijanie umiej臋tno艣ci kreatywnego my艣lenia, • wzboga...

ePodr臋czniki

WARTO SKORZYSTA膯  E-podr臋czniki PO KL zosta艂y przygotowane w ramach projektu “E-podr臋czniki do kszta艂cenia og贸lnego”, realizowanego w latach 2012−2015 (Program Operacyjny Kapita艂 Ludzki) i nie spe艂niaj膮 standardu dost臋pno艣ci WCAG 2.1. Lista przedmiot贸w jest umieszczona poni偶ej, w menu po lewej stronie. S膮 to: j臋zyk polski, historia i spo艂ecze艅stwo, historia, wiedza o spo艂ecze艅stwie, przyroda, geografia, biologia, chemia, fizyka, edukacja dla bezpiecze艅stwa, matematyka, zaj臋cia komputerowe, informatyka. W zestawie znajduj膮 si臋 r贸wnie偶 podr臋czniki do edukacji wczesnoszkolnej (klasy I−III) − w ka偶dej klasie ich tre艣膰 zosta艂a podzielona na cztery cz臋艣ci, zgodnie z rytmem p贸r roku. Wi臋kszo艣膰 materia艂贸w zosta艂a przyporz膮dkowana do aktualnie obowi膮zuj膮cej podstawy programowej dla szk贸艂 podstawowych (z 2017 r.) i szk贸艂 ponadpodstawowych (z 2018 r.). Aby wyszuka膰 materia艂 wed艂ug nowej podstawy programowej nale偶y wybra膰 przedmiot z panelu znajduj膮cego si臋 po lewej stronie. Po przej艣ciu na st...