Oto jeszcze jedna propozycja na nadchodzący rok szkolny !!!
Cele główne:
* Zaspokajanie naturalnej potrzeby tworzenia sztuki, wyzwalanie ekspresji twórczej i wspieranie harmonijnego rozwoju dzieci poprzez działania plastyczne.
* Zaspokajanie naturalnej potrzeby tworzenia sztuki, wyzwalanie ekspresji twórczej i wspieranie harmonijnego rozwoju dzieci poprzez działania plastyczne.
* Popandemiczna arteterapia rozwojowa dla dzieci oraz profilaktyka zdrowia psychicznego.
współpracy z przedszkolami, szkołami podstawowymi, szkołami i ośrodkami specjalnymi, świetlicami szkolnymi i środowiskowymi, ogniskami pracy pozaszkolnej, bibliotekami, edukatorami domowymi itp. w Polsce i za granicą.
Cele szczegółowe:
* Prowadzenie prawdziwie twórczych działań plastycznych wspierających rozwój dziecka, a szczególnie motoryki małej, koordynacji wzrokowo-ruchowej, integracji sensorycznej, spostrzegania, pamięci i uwagi.
* Zaspokajanie naturalnej potrzeby tworzenia i aktywności plastycznej w zakresie eksperymentowania z różnymi materiałami, narzędziami i technikami plastycznymi, nabywania doświadczeń i polisensorycznego poznawania stymulującego rozwój dziecka.
* Rozwijanie wyobraźni i kreatywności dziecka.
* Tworzenie prac plastycznych inspirowanych przyrodą, naturą i najbliższym otoczeniem dziecka za pomocą różnych technik rysunkowych, malarskich, graficznych, papierowych i mieszanych.
* Rozwijanie samodzielności, wzmacnianie poczucia sprawczości i wiary we własne możliwości.
* Kształtowanie postaw proekologicznych.
* Zewnętrzna promocja placówek oświatowych.
* Wymiana doświadczeń pomiędzy nauczycielami.
3. Projekt jest zgodny z podstawą programową wychowania przedszkolnego, edukacji wczesnoszkolnej, plastyki w kl. IV-VIII i szkół specjalnych.
* Zaspokajanie naturalnej potrzeby tworzenia i aktywności plastycznej w zakresie eksperymentowania z różnymi materiałami, narzędziami i technikami plastycznymi, nabywania doświadczeń i polisensorycznego poznawania stymulującego rozwój dziecka.
* Rozwijanie wyobraźni i kreatywności dziecka.
* Tworzenie prac plastycznych inspirowanych przyrodą, naturą i najbliższym otoczeniem dziecka za pomocą różnych technik rysunkowych, malarskich, graficznych, papierowych i mieszanych.
* Rozwijanie samodzielności, wzmacnianie poczucia sprawczości i wiary we własne możliwości.
* Kształtowanie postaw proekologicznych.
* Zewnętrzna promocja placówek oświatowych.
* Wymiana doświadczeń pomiędzy nauczycielami.
3. Projekt jest zgodny z podstawą programową wychowania przedszkolnego, edukacji wczesnoszkolnej, plastyki w kl. IV-VIII i szkół specjalnych.
PATRONI PROJEKTU:
WIĘCEJ NA TEMAT PROJEKTU PRZECZYTASZ TUTAJ

Komentarze
Prześlij komentarz